Dogru yolu dinle bulmaya calismiyorum ama insan yaşamanin bir amacı olmasını istiyor iç gudusel olarak binlerce yıldır bu böyleyidi. Ve anladığım kadarıyla siz deist siniz
Size göre namaz kılmak bir amaçsa kılabilirsiniz. Ben kıldım yıllarca o huzuru bulamadım. Aksine hastalandım takıntılar oluştu dinle alakalı. Bıraktım rahatladım. Huzur islamdaysa ben islamı huzur olarak görmüyorum. Ben hayatını kimseye zararı olmayan biri olarak sürdürüyorum. Deist de denebilir ortada biri olarak da denebilirim .Ateist değilim orası kesin. Benim görüşüm doğru yolu bulmak için bir kitaba gerek olmadığıdır.