English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen doğru yolu dinle bulacaksan işimiz var. Ben dine inanmıyorum artık ama doğru yolda olduğuma eminim. Her din afyondur ranttır. Fazlası yoktur. Her din çıkar üzerine kurulmuştur. Ben inanmıyorum inanan inansın. Dine inandığım zamanlar mutsuzdum şu an gayet mutluyum. Kaldı ki çelişkilerle dolu olan bir kitabın neyine inanayım. İnsanlara huzur getireceğine mutsuzluk getiren bir dine neden inanayım.
Dogru yolu dinle bulmaya calismiyorum ama insan yaşamanin bir amacı olmasını istiyor iç gudusel olarak binlerce yıldır bu böyleyidi. Ve anladığım kadarıyla siz deist siniz