Felsefe club a hoş geldiniz. Tartışırken saygı kurallarını hiçe saymayacağınızı biliyorsunuz sonraki yorum yapanlar.
Konu diyagramına uygun felsefe ve din konuşacağınıza SAYGI ÇERÇEVESİNDE eminim.
ilgili paradoksu üniversitedeyken 6 saat konuşmuştuk arkadaşlarla.. sonuç gene paradoks olmuştu