mutahas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl kurulacak hocam twrp şart mı? Twrp daha kuramadım. Recovery hatası alıyorum. Adb ile flashlarken
Aslında romlar güzel ama deprecated(kullanımdan kaldırılmış) yazıyor ve başka bir sürü rom var. Twrp şart diye biliyorum custom(özel) romlarda. Dediğim gibi Miui Türkiye forumunda konu açmanız daha iyi olur.