Pazar günü teslim oluyorum Amasya'ya giden var mı
Birde kamerali telefon yasak android telefonlardan birinin kameralarini soktursem gotursem telefonu iceriye alirlar mi😂
Benimde abim gitti hocam Amasya ya forumda 3-4 kişi daha düşmüş sanırım aynı yere