Nazara inanıyorum. Dinde de yeri var da o başka bir boyut.
ben denk geldiğim yaşadığım için biliyorum nazarın varlığını. Enerjisel boyutta yıldız düşüklüğü de deniyor. Hatta iyi gözün de nazarı değer bazı inananlar iyi bakısın daha cok nazar ettiğini de söylerler.