Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sünnet korkulacak bir şey değil. Maalesef yakında sünnetsizlik de moda olacak çağ iyiye gitmiyor pek. bu ara sünneti sağlıksız bulan saçmalıkları duymaya başladım. Her konudan avantajlı. özellikle çocuğu doğacaklar dikkate alsınlar; ilk 3-5 ay içerisinde yaptırmanızda büyük fayda var bir çok yönden.
Aslında bir çok zararı var diye biliyorum hatta bilimsel araştırmalarda vardı en önemlisi his kaybına sebep olması. Öyle çok sağlıklı olduğunuda duymadım şahsen. Çoğu aile neden yaptırdığını bile bilmiyor.
Makale
Ekşi sözlükte kullanıcı yorumları: link
-
Farklı bi düşünceniz varsa dinlemek isterim.