41Yazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke dediğiniz gibi daha erken yaptırsaydık ama tecrübesizlik işte. Korktuk birazda. Siz en iyisini yapmışsınız
Sünnet korkulacak bir şey değil. Maalesef yakında sünnetsizlik de moda olacak çağ iyiye gitmiyor pek. bu ara sünneti sağlıksız bulan saçmalıkları duymaya başladım. Her konudan avantajlı. özellikle çocuğu doğacaklar dikkate alsınlar; ilk 3-5 ay içerisinde yaptırmanızda büyük fayda var bir çok yönden.