2-3 aylıkken sünnet ettirmiştim. Şimdi bu hafta içerisinde yeni bir oğlum daha olacak inşaallah, bir aksilik çıkmazsa 1 ay sonraya da onun randevusu hazır oda 1 aylıkken olacak. Umarım sıkıntı yaşamazsınız, keşke daha erken yaptırsaydınız.
Keşke dediğiniz gibi daha erken yaptırsaydık ama tecrübesizlik işte. Korktuk birazda. Siz en iyisini yapmışsınız