aynende öyle kardeşim bu konu üzerine 10 kişi whatsappdan yazdı herkese 500 tl bakiye çıkardım fakat kendi reklamımı durdurmadım
hepsi optimizasyon herşeylerini yaptı yinede reklamda beni yiyemediler 4 servis aldım hala reklama optimizasyon yapıp reklamda tepeye cıkacaklar

yemin ediyorum nerde bi optimizasyon yapıyorum diyen varsa ağır dolandırıcıdır bu adwords optimizasyon yok sadece hesap kalitesi var
yüksek harcamalı hesap tepeye oturuyor .
Hocam şu düşüncelere istinaden, ads'de sizden çok çok daha iyi ve bilgili olmama rağmen, reklamlarımda profesyonel insanlarla çalışmayı tercih ediyorum. Böyle bir konu açıyorsanız zaten ortada bir sorun var. Bu sorunun şu aşamada tek çözümü de, profesyonel bi destek almanız.. Lütfen ben biliyorum, ben iyiyim, o yalan, şu yalan triplerine girmeyin. Sizin bütçenize zarar..