Devlet devlet değil ki. Adamlar o kadar korkusuzca haraket ediyorlar aklınız durur. Dün muhabbeti geçti bu konunun üşenmedim saydım gelen mesajları, bir ayda 177 tane mesaj gelmiş. Neredeyse günlük altı tane. Ayrıca mesaj yetmiyor iki üç günde bir sesli arıyorlar. Aradıkları numaralar da 0548, 0544 vs. normal mobil numaralar yani. Bi suriyeliye afgana 50 100 tane hat açtırıp korkusuzca kullanıyorlar. Engellemek bi yere kadar, iş yapan adamlarız her gün tanımadığımız numaralardan aranıyoruz, şimdi ben 544'lü 535'li numaraları komple mi engellemeliyim bundan kurtulmak için? Günlük hayatta devletin demir yumruğunun eksikliğini sade vatandaş çok hissediyor. Bu alçakları sallandırmaları lazım.