Konuyu açan Arkadaş haklı Optimasyon var ise bunu yapabilen adam yok. Forumda vaka diye başarı paylaşan adama yaptırdık. Yaptığı sadece arkadaşın dediği gibi sırala eşleşme ekleme.
Biz aptal mıyız bunu yapamıyoruz?
Saçma sapan kelimelere tıklama açmış falan. Sektörü bilmiyorsan da sor biz yardımcı olalım. Konuyu açan arkadaş belli ki böyle bir dingile denk geldi. Hocam o kadar video var araştır et kendin yap. Bu insanı mal yerine koyan aptallara iş yaptırma.
aynende öyle kardeşim bu konu üzerine 10 kişi whatsappdan yazdı herkese 500 tl bakiye çıkardım fakat kendi reklamımı durdurmadım
hepsi optimizasyon herşeylerini yaptı yinede reklamda beni yiyemediler 4 servis aldım hala reklama optimizasyon yapıp reklamda tepeye cıkacaklar

yemin ediyorum nerde bi optimizasyon yapıyorum diyen varsa ağır dolandırıcıdır bu adwords optimizasyon yok sadece hesap kalitesi var
yüksek harcamalı hesap tepeye oturuyor .