açılış reklamları yada uygulamaya göre yerleşik reklamlar kullanabilirsin hocam mutlaka tek bannerde takılı kalmayın bence
Yok üstadım takıldığım yer uygulamanın tek sayfa olması sebebiyle ihlal yemek. Banner var. Tercihim açılış+banner ama tek sayfada sıkıntı olurmu oraya takıldım.