M4M1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
açılış reklamları yada uygulamaya göre yerleşik reklamlar kullanabilirsin hocam mutlaka tek bannerde takılı kalmayın bence
Yok üstadım takıldığım yer uygulamanın tek sayfa olması sebebiyle ihlal yemek. Banner var. Tercihim açılış+banner ama tek sayfada sıkıntı olurmu oraya takıldım.