adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bir nazar olayına denk geldiniz mi?
Özel değilse ne yaşandı

Şahsen denk gelmedim ama hep insanlar nazar değer şöyle böyle olur derler.
Eski taşındığım yerde komşular aşırı nazar ediyordu. Hepsi akrabaydı Kendi aralarında bile çekememezlik vardı. Bir komşum 2. arabasını aldı parmağı koptu. Bir diğeri inek aldı sabahına inek öldü. Ben çok dışarı çıkmıyordum sabah erkenden kimse görmeden gidip işimi hallediyordum akşam kimse görmeden geliyordum. Bir gün kim gördüyse durduk yere hastalandım 15 gün yataktan çıkamadım. Bir diğer komşum da biri görüyor sonrasında sakatlanıyor. Çok olay yaşadık o mahallede