Pili %80 ve %20 aralığında kullanmalısınız. %100 yaparsanız çok problem olmaz ama %20'nin altına düştüğünde şarja takmalısınız. Bilinçli kulladığınız taktirde piliniz daha uzun süre kullanabilirsiniz.

https://www.apple.com/tr/batteries/s...-and-recycling

https://support.apple.com/tr-tr/guid.../apdbc13fd966/

https://support.apple.com/tr-tr/guid...lp/mh20865/mac

https://www.apple.com/tr/batteries/m...g-performance/