ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bataryası pahalı dedi aldığım kişi o nedenle tam olarak nasıl kullanmalıyım onu araştırıyorum
Fiyatlandırma konusunda haklısın. Standart apple fakat bu işin makulu %15 - 20 civarı takıp %100 de çekmektir.