Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Açıkcası ben %15 civarı takıyorum şarja. %100 oluyor ve çekip devam ediyorum (bu şekilde 2 sene kullandım pil sağlığım 90 civarında şu anda). sürekli şarjda olmasını mantıklı bulan kısımdan değilim, pil ömrü biterse değiştirirsin nolcak. 20 saat aktif bir şekilde kullanabileceğim (iş yaparken 10-14 saat arası) makineyi prize bağlı tutmanın bir mantığı olduğunu düşünmüyorum.