optimizasyon dedikleri
tıklama sayısını en üst düzeye çıkarmaktır
kelimeleri sıralı eşlemeye almaktır
önerilenleri yapmaktır
hedef kontrolüdür
başka bir optimize yok adwordsde
Yıllardır bu işi yapıyorum ve nacizane büyük yanılgı içerisinde olduğunuzu samimiyetle söyleyebilirim. Optimizasyon yok diyor ve bu stratejiyle reklam çıkıyorsanız size tek tavsiyem şu olacak, aylık harcadığınız parayı elinize alın ve bulunduğunuz şehrin en kalabalık meydanında o bütçeyi cayır cayır yakarken firmanızın adını insanlara haykırın. Bu yöntem ile şuan ki adwords harcalamalarınızdan daha fazla verim alırsınız. Zira hali hazırda paranızı adwordste boş yere yakıyorsunuz zaten. Eğer benim yakacak param yok, bütçemi verimli kullanarak müşteri istiyorum diyorsanız; bir uzman arkadaştan "ön yargılarınızı bir kenara bırakarak" hizmet alın. Hali hazırda paranız boşa gidiyor, bir uzmandan destek alırsanız en fazla yine aynı miktarda paranız boşa gidecek.