Esen kalın hocam.
Teşekkürler sizde
Cümlemizin inş.
Geçmiş olsun benim bir arkadaşımda var 5 senedir evden çıkamıyor yüksek panik atak herhalde bilmiyorum birtürlü cesaret edemedi
Bizimki tam öyle değil ama teşekkürler hocam
Yeni hayatınızda başarılar dilerim.
Teşekkürler sizede
Yeni hayatında başarılar dilerim hocam, seni tanımak güzeldi
Sizi tanımakda güzeldi teşekkürler
Başarılar dilerim.Alanyadan selamlar.
A.selam hocam bir gün görüşürüz inşallah teşekkürler
tş
Hayır ben de o söylemleri dile getirenleri hiç anlamadım, hocam elbet tabii R10 yoğunlukta etkili ve de müthiş bir platform hatta açıkcası çıtayı yükseltmem gerekir ise eğer Dünya üzerinde en aktif ve de en mükemmel, adaletli forum olarak nitelendirebilirim ama arkadaşlar bu değil ki hayatımız R10 platformu dahilinde devam etsin. Hayat mükemmel. Hadi onu yaşayalım..
Konu sahibi arkadaşıma durumu adına sevindirici nitelikte tebrik eder hayatında başarılar dilerim. En iyileri sizin olsun hocam, her zaman olacağı gibi. 😇
Çok teşekkürler en iyileri hepimizin olsun
Yine gel, çok özletme
Buralardayım
Başarılar dilerim.Adanadan selamlar.
A.selam teşekkürler
Yolunuz açık olsun, umarım zengin olursun.
Teşekkürler sizi tanımakta güzeldi