Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Esen kalın hocam.
Teşekkürler sizde
akanze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herşey gönlünüzce olsun
Cümlemizin inş.
on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun benim bir arkadaşımda var 5 senedir evden çıkamıyor yüksek panik atak herhalde bilmiyorum birtürlü cesaret edemedi
Bizimki tam öyle değil ama teşekkürler hocam
renklihost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni hayatınızda başarılar dilerim.
Teşekkürler sizede
Tunayberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni hayatında başarılar dilerim hocam, seni tanımak güzeldi
Sizi tanımakda güzeldi teşekkürler
Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başarılar dilerim.Alanyadan selamlar.
A.selam hocam bir gün görüşürüz inşallah teşekkürler
Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gl hf

AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır ben de o söylemleri dile getirenleri hiç anlamadım, hocam elbet tabii R10 yoğunlukta etkili ve de müthiş bir platform hatta açıkcası çıtayı yükseltmem gerekir ise eğer Dünya üzerinde en aktif ve de en mükemmel, adaletli forum olarak nitelendirebilirim ama arkadaşlar bu değil ki hayatımız R10 platformu dahilinde devam etsin. Hayat mükemmel. Hadi onu yaşayalım..

Konu sahibi arkadaşıma durumu adına sevindirici nitelikte tebrik eder hayatında başarılar dilerim. En iyileri sizin olsun hocam, her zaman olacağı gibi. 😇
Çok teşekkürler en iyileri hepimizin olsun
Gokotas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yine gel, çok özletme
Buralardayım
koksalkesici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başarılar dilerim.Adanadan selamlar.
A.selam teşekkürler
agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yolunuz açık olsun, umarım zengin olursun.
Teşekkürler sizi tanımakta güzeldi