Merhaba. Yaklaşık olarak 2- 3 senedir yurtdışına gitme fikrim vardı. Green Card'a 4 - 5 kez başvurdum. Çıkmadığı için ABD vizesinin de kolay çıkmayacağını bildiğimden Avrupadan bir başlangıç yapmak daha doğru olacağını düşündüm. Araştırmalarım neticesinde 3 ay öncesinde Polonya D Tipi çalışma vizesi ile Polonya'da karar kıldım. (Kolay vize + Ucuz bir ülke olduğundan). Buradaki yaşamımı, işimi geride bırakıp orada yeni bir hayata başlamayı düşünüyorum.
3 ayda Çalışma davetiyesini danışmanlık şirketi vasıtasıyla temin edip, geçen hafta randevuya girdim ve 1 haftada 1 yıllık Schengen onayı aldım. Burada WordPress web tasarım işlerinin yanı sıra fabrika işiyle uğraşmaktaydım. Orada ise 3 ay fabrika çalışması yapıp, Uber veya Paket Servis + Web işlerine devam edeceğim. 2 Arkadaş Web tasarım işini yaptığımız için arkadaşım da benimle gelecek ancak onun evrakı çıkmasına rağmen randevu sürecini beklemekte. Polonya D Tipi vize de randevu süreci şu an çekilişle işliyor ve her hafta cuma günü çekilişle randevu veriliyor. Güncellemeleri İnşallah ileride atarım. Ay sonunda gidiyorum...
https://www.youtube.com/watch?v=V6XZYa4X8cI