bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bebek bezi şimdiden almak risk değil mi hocam? Markaya göre bebeğin vücuduna uyum sorunu oluyor sanırım.
Haklısın, şimdiden sadece yeni doğan alın. Çocuk doğduktan sonra dediklerimi uygulayabilirsiniz. En iyi marka, en kötü marka diye düşünmeyin. Bazen en iyi markalar da çocuğun vücudunda pişiklere sebep olabiliyor. Bir marka tutturduğunuzda ondan devam edin. Mesela benimkilerde Prima bile pişik yapmıştı. Sonra yıllarca Migros'un kendi markasını kullandık, hiç sorun yaşamadık.