ResimBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çocuk bezlerini almaya başlayın. Yeni doğan, 1 numara, 2,3,4 ve 5 numara olarak.
Ama küçük numaraları çok fazla stok yapmayın, hızlıca büyük numaralara geçiş yapılıyor. Yeni doğan ve 1 numaradan çok stok yapmayın mesela.
Bebek bezi şimdiden almak risk değil mi hocam? Markaya göre bebeğin vücuduna uyum sorunu oluyor sanırım.