hesapadim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
komisyon değil, yüksek fiyattan almışsınız. marketin hacmi yok. 40 dolar falan likit var pairde. size gönderilen ftm miktarı ayarlanan min. out ile tutuyor, slippage'i çok yüksek tuttunuz muhtemelen

Yok hocam %1di kur farkı var