Bluetooth açık mı? Konum açık mı ?
Safaride sekmeler açık mı?
Uygulamaları açık bırakıyor musunuz ?
Kullandığınız ek programlar da şarj yiyor olabilir.
13 benim - 2 gün falan gidiyor, oyun oynamıyorum.
Konum açık
Safaride ki bazen sekmeler açık bazen kapalı unutuyorum kapatmayı
Kullandığım ek programlar zorunlu hocam banka hesabı vesayre falan
Benimde 13 dü ama benim ki 2 gün gitmiyordu pil yüzdesi %85 olmasına rağmen