Bluetooth açık mı? Konum açık mı ?
Safari’de sekmeler açık mı?
Uygulamaları açık bırakıyor musunuz ?
Kullandığınız ek programlar da şarj yiyor olabilir.
13 benim - 2 gün falan gidiyor, oyun oynamıyorum.