kvp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam aynı durumdayım, aynı sebepten uyuyamıyorum. Torreiranın golünden sonra boğazım tahriş olmuş. 😂🥱
10 saniye sevinç yaşattılar, üstüne bir ofsayt için 2 kez vara gittiler kane nin golünde.

Madem olmayacaktı, neden olur gibi oldu