Hayır ben de o söylemleri dile getirenleri hiç anlamadım, hocam elbet tabii R10 yoğunlukta etkili ve de müthiş bir platform hatta açıkcası çıtayı yükseltmem gerekir ise eğer Dünya üzerinde en aktif ve de en mükemmel, adaletli forum olarak nitelendirebilirim ama arkadaşlar bu değil ki hayatımız R10 platformu dahilinde devam etsin. Hayat mükemmel. Hadi onu yaşayalım..
Konu sahibi arkadaşıma durumu adına sevindirici nitelikte tebrik eder hayatında başarılar dilerim. En iyileri sizin olsun hocam, her zaman olacağı gibi. 😇