Kılıf işine girme hocam sadece servis yap, kılıfdan battım ben
sürkülasyonun iyiyse şahsen benim maşallahım var birazda yılların emeği 15 yıl oldu full çeşit kılıfım var a'dan z'ye yinede satılıyor hocam yeterki altyapıyı oluştur ha çöpe atmadıkmı çok attım fakat şuan en eski not3 dediğin kılıfı bile satıyorum daha yeni s1-s2-s3 leri çöpe attım bi o kadarda güncel s23 15 pro max 14 13 vs de gidiyor yeterki konum güzel olsun teknik kadar kaarlı kılıf ve koruma cam işi nacizane tavsiyem