limosros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba dilerseniz harcanan reklam ücretinin %50 sini ödeyerek biz reklamınızı çıkabiliriz amerikaya.
Maalesef devlet teşviği var kendi hesabımızdan çıkacağız