YÖNETİM İSTİFA !
Hoca gelir gider sorun yok gereksiz yere Fikret döneminde Abdullah Avcıyı getirmişti istifa etmeden.
Derhal istifa etmeli basiretsiz yönetim. Yoksa yarın ki maçta neler olur düşünemiyorum bile taraftar - yönetim arasında.