Merhabalar reklambayiden falan api çekiodum 10tl ye falan 1k 365 gun şuan 15tl falan olduğunu görüyorum bunlar neden bu kadar pahalaşdı?
zaten az profit ekliodum hala 10 tl olan apileri söyleyebilecek varmı ?