Kyk kredisiyle iphone 13 almayi düşünüyorum ama iphone'larda taksit sayısı sınırlı 3 veya 6 ay oluyor kredi kartiyla alip taksit düşündüm ama limitim yetmiyor yarısını peşin yarisini krediyle ödemek mümkün mü yoksa başka bir yolu var mı?