TORA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun hocam inceliyorum şimdi attığınız bilgisayarı. Benim attığıma göre ne + sı var amd daha mı iyi
attığımın işlemcisi sizikinden iyi hocam