Ben açıkçası saat ve cüzdana değer veriyorum. Yatırımlık olarak görmüyorum ki bu güne kadar aldığım hiçbir saati değer kazansa da kaybetse de satmadım. 15'e yakın saatim var aralarındaki markarlar: Diesel, Fossil, Armani, Tommy, Lacoste vb elbette Casio. Ancak aldığım en pahalı saat sanırım 7k idi. Uçuk fiyatları hiçbir ürüne vermiyorum tabii aldığım zamana göre biraz uçuk bir fiyat görülebilir ancak binlerce TL/$ değiller. Akıllı saat sevmiyorum ve hiç sahip olmadım.
Uluslararası etkinliklere davetlere veya elit çevreyle takılanlar, genellikle oldukça pahalı saat takıyor ve seviyor. Bir nevi statü göstergesi ve bazı saatlerin ulaşımı/erişimi oldukça güç. Gerçekten kendisine has bir borsası da var yani yalan değil. Belirli seviyeye gelindikten sonra bazı şeyler para ile bile satın alınamıyor. Bu bazı şeylerin içerisinde de saatler var. Sayılı üretiliyorlar ve herkese satılmıyorlar. Bu noktada statü; yapılan işler, etkinlikler veya çevre, size saati satın alabilme gücünü -Manevi açıdan- veriyor.