Pek çok zengin insanda ve çevremdeki bazı arkadaşlarımda gördüğüm bir saat tutkunluğu var.
Nadir, şekline şemaline anlam dahi veremediğim pek çok saate bu insanlar binlerce TL/$ ödüyorlar.
Elbette saatlerin kattığı statü veya hoş bir saat takma isteği ile alım yapılmasına lafım yok ancak saatlerin bu kadar abartılmasını değişik buluyorum.
Yatırım aracı değil, aldığınız gibi değer kaybediyor muhtemelen.
Güzelliğin yada kalitenin ölçüsü tam olarak neye göre alınıyor belirsiz genelde marka ancak bunun üstünde sanırım materyal odaklı.
Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?