Hocam kaç gün geçti üstünden bilmiyorum ama biraz daha sabret eşi işi teslim etmemiş olabilir farklı bir durum olmuş olabilir. Bir kaç gün daha beklemeni tavsiye ederim belki zor bir duruma düşmüştür.
Yine tabii karar sizin.
Hocam tek siz haklı çıktınız. Bugün farklı bir numaradan aradı. Söz vermiştim size ne diyeceğimi bilemedim. Pazartesiye kaldı desem gönderemesem bu sefer dalgamı geçiyorsun benle derim diye çekinmiş. Eşi inşaatta çalışıyormuş ödemeyi geç almış. Dünde çok yoğundu misafir fln bugün arayabildim dedi. Bir sürü özür diledi. Bende olabilir insanlık hali ama keşke söyleseydiniz böyle yapmanız daha kötü oldu dedim. Sonuç olarak paramızı aldık. Yardımcı olmaya çalışan tüm arkadaşlara teşekkürler diğerlerini Allaha havale ediyorum.