Kendin alsan daha da fazlasını yaparsın tabiki de pahalı.
Ben yarım kilo kıyma alıyorum, harç için azar azar malzeme alıyorum, fırından da tanesi 6 TL'ye ekmek hamuru alıyorum 4-5 tane.
Bir sürü pide yapıyorum evde kendi istediğim kadar malzemesini ayarlıyorum pişimini kendim istediğim kadar yapıyorum.
Ama dışarıda sadece pidenin maliyetini değil üstüne işçi dükkan vs gibi şeyler için de kar koyarlar. Ama şuan herkes abarttığı için %20 kar koymamıştır %30-40 koymuştur