selcuksofta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ekibiniz yok ise haber sitesi açmayın, her kategoriye 1 kişi, sosyal medyaya 1 kiş,, pazarlamaya 1 kişi derken getirisine değmez
Sadece aktif açık gözüksün hocam, siteyi satmak için açacağım.

RuzgarSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlla ajanslara üye olma zorunluluğunuz tabi ki yok ama diğer haber sitelerinden kopyala yapıştır yapacak iseniz çok muhtemel ya onların ya da ajansların telif sorunlarıyla uğraşacaksınız.
Telif hakkına girmeyecek kadar özgün olmanız yeterli.
Evet telif konusu için açtım konu zaten kaynak gösterip izin veren varmıdır acaba diye.

Balina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ajanslara üye olmadan haber sitesi tabiki kurabilirsiniz. Fakat haber akışı saglamakta zorlanırsınız. Hangi iki il eğer sakıncası yoksa ögrenebilir miyim.
Bursa , Düzce

Serdarnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabiki mümkündür hocam. Konularımı incelerseniz yerel haber botum işinizi görecektir
Konularınız inceleyip dönüş yapacağım hocam teşekkürler.