Merhabalar,

Biliyorsunuz İnternette ve Normal Hayatta Çoğu Kişi Çalıştığı İşten Memnun Değil.

Çünkü sabah saat 8'de başlayıp akşam 17-18-19.00'a kadar çalışanlar var.

Haftada 1-2 gün tatil şeklinde çalışıyorlar ve günleri genel olarak işe gidiyor ve ben bunu sevmiyorum.

İnternette şuanda kendimce bazı şeyler yapıyorum ve kazanç elde etmeye çalışıyorum.

Şuanda kazancım çok fazla değil ama beni mutlu ediyor.(-18'im)

Başta ebeveynlerim olmasıyla beraber oradan gelen 3-5 kuruş para çok da iş yapmaz diyip azarlıyorlar ve moralim düşüyor.

Yapasım kalmıyor.

Sizce stabil iş mı yoksa bu tür işleri büyütmeye mı çalışmalıyım?

Ne kadarda bana göre olsa hayatımı geçirmem için başta büyüklerimin yorumlarını bekliyorum.