Hayat standartlarını senden daha iyi bildiğime yüzde yüz eminim 2 yaşında evlat büyütüyorum. evliyim ev geçindiriyorum. paranın ne kadar yetersiz olduğunu da biliyorum. ama bildiğim bir diğer şeyde çalışıp gelir elde etmek zorunda olduğumuzdur şahsım adına ödeyemicem hiç bir borc ve kredi almıyorum bunun yerine gidip iş yükümü arttırıp gelirimi fazlalaştırıyorum. Çevremdede bir çok insan geliri olmadı halde ya kredi çekiyor evine haciz getiriyor. Yada ödeyemiceği borcu alıp başını belaya sokuyor. Senin yaşın kaç bilmem ama 14 yaşından beri bu hayatın içindeyim. Sana şimdi burada 2 dk da hayat dersi veremicem o bilip bilmeden yorum yapma.
Umarım evladınızı da aynı üslupla büyütmüyorsunuzdur. Gereksiz bir tepki vermişsiniz haklı olmamanıza rağmen. Böyle bir üslupla konuya girdiğinize göre gelen eleştirilere de açık olmanız gerekir zira hayat standartlarını iyi biliyorsanız empati yapmayı da biliyorsunuzdur (yani umarım). Saygılar.