Benim tavsiyem hemen iade etmeniz. Ben de kullanıyorum, yaklaşık 7 aydır. Hem rakiplerine kıyasla klavyesiyle birlikte fiyatı uygundu, hem de Google servisleri ile pek işim olmadığı için düşünmeden aldım. Açıkçası ben memnunum, HarmonyOS gayet stabil çalışıyor. Şu anda 3.0 sürümü kurulu. Google sorununu Gbox ile aşamadıysan, yapabileceğin tek şey VirtualBox kurmak. Android'te stabil çalışan VMOS var, başka varsa bilmiyorum, kullanmadım. Ama VMOS'ta açık kaynak değildi sanırım. Bu da demek oluyor ki, kişisel bilgilerini karşı taraf bir gün kullanabilir veya farklı platformlara satabilir.Fiyat bandında önerebileceğim aynı performansta olan Mi Pad 5 var. Şu anda Pad 5'e Windows bile kurulabiliyor. Eğer ROM işlerinden anlıyorsan, uzun ömürlü bir tablet olur senin için. Yok, ben derslerim için alıyorum, kalem desteği önemli veya resim çizeceğim dersen, Tab S7 FE var. Fakat bunun da performansı diğerlerine nazaran düşük. Özellikle çoklu işlemlerde bunu hissedersin.