Yani üstadım hiç uygulama açık reklamı kullanmadığım için banner vs ile kullanımını bilmiyorum ama politikalarda geçiş reklamı için net şekilde tek activityde kullanılmaması gerektiğini belirtmiş. Seviye sayfa vs değişiminde kullanın aksi ihlaldir demiş. Şimdi tekrar kontrol ettim. Yani öyle bi anlatılmışki buna uymayanı istediği an uzaklaştırabilir gibi düşünün. Önerilmez dediği şekilleri genel olarak canı sıkılınca kapatıyor
Teknik olarak uygulama açık reklamı politika ihlaliline sebep olmamalı aslında tek sayfada...
Yani ben de okuyorum ama tek sayfada kullanılmaz diye bir şey yazmıyor hiç bir yerde açıkçası. Seviye geçişleri demiş mesela, seviye geçişleri olan bir oyun da tek activity olabilir. Her neyse herkesin kendi yorumu tabi fakat dediğim gibi ben 9 senedir tek activiy uygulamalarımda geçiş ve banner reklamlarını beraber kullanıyorum. Bu sürede başka sebeplerden dolayı ihlal de yedim (örn. uygulamadan çıkarken göstermek, veya uygulamaya girince reklam yuklenince aniden göstermek gibi), ancak kullanıcı bir butona bastığında vs. reklam gösterdiğim zaman ihlal ortadan kalkıyor. Aynı şekilde uygulama açılış reklamında da sorun olmayacağını düşünüyorum, olursa da kaldırırsınız tekrar zaten bu sebepten dolayı ban vs gibi şeyler yapmıyorlar.