Geçen hafta bu tableti aldım, GBox ile Google servislerini kullanabilirsiniz dendi ama bu kadar kalitesiz ve zor kullanildigini kimse söylemedi. Örneğin Adobe Firefly için Google girişi yapacağım ama servis giriş yapmani engelliyor, normal giriş yapsam bile Adobe bu cihazı desteklemiyor diye hata veriyor. Gmail'e giriş yapıyorum ama mailler görüntülenmiyor... Oyun indiriyorum, play games olması gerekiyor diyor, onu da indiriyorum ama o da hizmet hataları veriyor. Kısacası Huawei tableti yalnızca not almak için kullanabilirsiniz gibime geldi. Acaba var mi bir çözümü? Yoksa iade talebini geri çekmeyeceğim