DogancanOzturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takilmayin hocam boylelerine, maalesef her yerde karsimizdalar. Kimin ne durumda oldugunu bilmezler, hayat standartlarini bilmezler, ne anlatmak ya da nereye varmak istediklerini bilmezler anca oturma organlari uzerinde oturup saga sola sallarlar.
Hayat standartlarını senden daha iyi bildiğime yüzde yüz eminim 2 yaşında evlat büyütüyorum. evliyim ev geçindiriyorum. paranın ne kadar yetersiz olduğunu da biliyorum. ama bildiğim bir diğer şeyde çalışıp gelir elde etmek zorunda olduğumuzdur şahsım adına ödeyemicem hiç bir borc ve kredi almıyorum bunun yerine gidip iş yükümü arttırıp gelirimi fazlalaştırıyorum. Çevremdede bir çok insan geliri olmadı halde ya kredi çekiyor evine haciz getiriyor. Yada ödeyemiceği borcu alıp başını belaya sokuyor. Senin yaşın kaç bilmem ama 14 yaşından beri bu hayatın içindeyim. Sana şimdi burada 2 dk da hayat dersi veremicem o bilip bilmeden yorum yapma.