DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi param yok yetmedi demiş sen para almadan göndermişssin vallahi iyi cesaret
Evet bu lafının üzerine göndermemem lazımdı. Benim Silifke’de dağıtım yapan adamımda var aslında. Ona yollasam en azından evini bilirdim.
Yanlız arkadaşlar anlatamadığım şey bu kadın evinde oturuyordu ben aradım sana ücretsiz göndereyim demedim. Kendi önce yazdı sordu. Son 1,2 senedir sayfaya çok yüklenmiyordum. 1 aydır yükleniyorum açıkcası siparişi kaçırmak istemedim. Silifke deyince vazgeçebilirdim. Benim yüzlerce müşterim var daha önce sipariş vermiş ödeme yapmış bir müşteri bu üstelik.