Hocam burada ucu açık konuşmuşsunuz, şikayet ettiğinizde herkese söyleyeceği şey şu "müsait değildim ödeyemedim."
Telefonu çalınmış olabilir, birisi rahatsız ettiği için numarasını değiştirmiş olabilir. Düşükte olsa bunlar ihtimaller ama bu imkanı maalesef ona siz tanımışsınız.