Merhaba dostlar ben düşündüm artık sadece kendi sunucularimij olmasını istiyorum takipçi beğeni vs. İnstegram hesaplarını kendim acicam Twitter hesapları vs hep kendim açıp stok yapicam ve belirli süre sonrasında instfly gibi yazilimlarkar ücret karsilinda takip vs yaptiricagim bu konuda sızın düşünceniz nedir ?