Herkese selamlar,
Yakın zamanda bir anahtar kelime com uzantılı domain'im vardı. Bu domain üzerine bir site kurdum ve alıcı çıkınca iyi bir x.xxx tutarına sattım.
Siteyi alan kişi kurduğum temayı, eklediğim makaleleri vs kaldırdı. Yani aslında siteyi değil domain'i almış oldu. Yeni bir site kurma sürecinde şuanda.
Şimdi sorum şu, aynı anahtar kelimenin .org uzantısı da bende. Buna tekrar bir site kursam sizce etik olarak uygun mudur? yani siteyi sattığım kişiye rakip çıkmış olur muyum?
Bu işin raconunu bilmediğim için sektördeki deneyimli arkadaşlardan bilgi almak istedim. Vereceğiniz bilgiler çok kıymetli, ona göre projeyi askıya alabilir veya başlatabilirim.
İyi akşamlar.