Hocam adı öyle diye illa sadece geçişlerde kullanılacak diye bir şey yok. Ben tek activity uygulamalarımda senelerdir kullanıyorum herhangi bir politika ihlali yemedim şimdiye kadar.
Uygulama açık reklamı dediğiniz açılış reklamı mı? Onu hiç kullanmadım ama ihlal olacağını zannetmiyorum.