tokta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kadıköy konusunda en bilgili kişi @hotmail; ilgilenirse istediğiniz yeri sorabilirsiniz
Şehir dışından gelecek kişi benim için değerli olduğu için biraz ince eliyorum. Asuman çok abartılıyor yazmışlar. Chefs çalışanlar konusunda sorun çıkarıyormuş. Başka önerilere açığım ^^